Open House Wmo Begeleiding

In de zomer van 2020 wordt de ‘open house’ voor Wmo Begeleiding weer opengesteld. U kunt zich niet meer aanmelden voor voor het leveren van Wmo Begeleiding vanaf 2020.

Alle reeds gepubliceerde stukken vindt u op TenderNed te bereiken via deze link: https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/145006;section=2.

Download de Infographic Wmo Begeleiding voor een handig overzicht.

Inkooptraject Beschermd Wonen 2020

De verantwoordelijkheid voor de inrichting en uitvoering van Beschermd Wonen is in Nederland ondergebracht bij 43 centrumgemeenten, waaronder de gemeente Tilburg  voor de regio Hart van Brabant. De regio Hart van Brabant beslaat 9 gemeenten: Dongen, Gilze-Rijen, Heusden, Loon op Zand, Oisterwijk, Goirle, Hilvarenbeek, Waalwijk en Tilburg.

Voor het jaar 2020 heeft de gemeente Tilburg een nieuwe inkoopprocedure voor Beschermd Wonen gestart. Hiervoor is een Open House systematiek gebruikt met twee vaste toelatingsmogelijkheden per jaar. Dit betekent dat alle aanbieders die voldoen aan de gestelde voorwaarden in aanmerking komen voor een overeenkomst. De inkoopdocumenten kunt u bekijken op TenderNed. Bekijk de inkoopdocumenten op TenderNed >

Zorgaanbieders die een overeenkomst willen in 2020 kunnen gebruik maken van de tweede aanlevertermijn in 2020. De overeenkomst gaat dan in per 1 juli 2020. Ook voor contractering in 2021 zijn er twee toelatingsmomenten. Zie het onderstaande schema.

Toelatingsmogelijkheden 2020 Aanlevering toelatingsdocumenten Ingangsdatum overeenkomst
2e aanlevertermijn 20 april 2020 – 1 mei 2020 1 juli 2020
Toelatingsmogelijkheden 2021 (mits de overeenkomst in 2020 wordt verlengd) Aanlevering toelatingsdocumenten Ingangsdatum overeenkomst
1e aanlevertermijn 19 oktober 2020 – 30 oktober 2020 1 januari 2021
2e aanlevertermijn 19 april 2021 – 30 april 2021 1 juli 2021

Beoordeling van de nieuwe toelatingsverzoeken vindt plaats ná bovenstaande sluitingsdata. Aanlevering van documenten vóór en ná deze data worden niet in behandeling genomen.

Heeft u na het lezen van de documenten besloten een overeenkomst te willen met de gemeente Tilburg? Vul dan onderstaande documenten in, onderteken ze en mail ze naar aanbestedingen@tilburg.nl. Dit e-mail adres kunt u ook gebruiken wanneer u vragen hebt over de inkoopprocedure.

  1. Eigen Verklaring
  2. Inschrijfblad arrangement en doelgroep
  3. Tarievenblad
  4. Invulblad referentie

Aanbesteding Jeugdhulp 2018

Op 1 maart 2018 is de aanbesteding voor de inkoop van specialistische jeugdhulp in 2019 gestart. Op 5 juni 2018 heeft de definitieve gunning heeft plaatsgevonden. Jeugdhulpaanbieders kunnen zich niet meer inschrijven. De aanbestedingsdocumenten zijn nog wel te bekijken op TenderNed. Bekijk de aanbestedingsdocumenten Jeugdhulp 2019 >

De definitieve gunning heeft plaatsgevonden op 5 juni 2018. Bekijk de gecontracteerde jeugdhulpaanbieders vanaf 1 januari 2019 op de Wegwijzer Jeugd >

Wil je meer weten over de achtergrond van resultaatgestuurde inkoop bij jeugdhulp? Lees het beleid >